خدمات کلینیک دندانپزشکی

خدمات دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی نعمت اللهی، با هدف ارائه ی جدید ترین و پیشرفته ترین خدمات دندانپزشکی در خدمت شما مراجعین محترم می باشد.

دندانپزشکی نعمت اللهی یکی از مجهز ترین کلینیک های دندانپزشکی در ایران است که کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی را با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و بالاترین استاندارد های دنیا در اختیار مراجعین قرار می دهد.

کلینیک دندانپزشکی نعمت اللهی ارائه کننده کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی شامل : ترمیمی و زیبایی، درمان ریشه دندان، دندانپزشکی اطفال، جراحی فک، پریو، پروتز، بلیچینگ دندان و ارتودنسی ، با جدیدترین تکنولوژی و متد روز دنیا ، یکی از مجهز ترین کلینیک های دندانپزشکی در سطح ایران می باشد.

درد دندان

درد دندان می تواند به علت مشکلات مختلف باشد. معاینه دهان می تواند به تعیین علت کمک کند.

اضطراب دندانی

ما طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهیم تا به شما در رفع ترس و نهایت لذت بردن از سلامتی دهان و دندان کمک کنیم.

دندان شکسته یا خرد شده

دندان های خرد شده را می توان با استفاده از باند لوازم آرایشی و یا بازسازی پرسلن درمان کرد.

بیماری پریودنتال

ما انواع درمان های پریودنتال را پیشنهاد می دهیم که مخصوص نیازهای بهداشتی خاص شما است.

دندان های بی عیب و نقص

ما از طریق راه حل های دندانپزشکی غیرمتعارف راه حلی را برای صاف کردن دندان ها ارائه می دهیم.

حفره و افتادگی

ما از تکنولوژی مدرن برای تشخیص پوسیدگی در مراحل اولیه استفاده می کنیم، صرفه جویی و حفظ دندان هایمان.

پرده دندان

ما دو روش سفید کننده را ارائه می دهیم تا دندان های شما را روشن کنند و لبخند را به صورت خود برسانند.

گمشده دندان

دندانپزشکی عمومی

دندانپزشکی زیبایی

دندانپزشکی ترمیمی