بهترین متخصص پروتزهای دندانی و ایمپلنت (متخصص پروستودنتیست) در غرب تهران

متخصص ایمپلنت کسی است که دارای تخصص دهان و دندان است و تجربه بسیار بالایی در گذاشتن پروتز داخل استخوان فک دارد. این فرد آموزش‌های اضافی زیادی در مورد نصب پروتزهای دندانی از راه جراحی گذرانده است و با داشتن تخصص جراحی فک و کاشت دندان فعالیت می‌کند.
زمانی که معاینه سالانه دهان و دندان شما فرا می‌رسد یا با دندان درد مواجه می‌شوید، اولین فردی که با آن تماس می‌گیرید پزشک عمومی است. اما اگر نیاز به نصب چیزی مانند ایمپلنت در دهان خود داشته باشید به احتمال زیاد به یک متخصص نیاز پیدا می‌کنید. متخصص دندانپزشکی کسی است که جراحی انجام می‌دهد و در زمینه کاشت ایمپلنت مهارت دار. د انجام ایمپلنت دندان یک فعالیت بسیار حساس است و اینکه چگونه بتوانید یک متخصص ایمپلنت مناسب برای دهان و دندان خود پیدا کنید، بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد.


متخصص ایمپلنت کیست؟

یک متخصص ایمپلنت در کنار گذراندن دوره‌های عمومی دندانپزشکی برای گرفتن تخصص در زمینه ایمپلنت و ترمیم دندان توانایی انجام جراحی‌های پیچیده و کاشت دندان را دارد و با داشتن تجربه و دانش کافی کاشت دندان را با موفقیت انجام می‌دهد. پس برای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت باید به دنبال ویژگی‌ها و خصوصیاتی باشید که بهترین عملکرد متخصص را ثابت می‌کند.
این روزها پزشکان زیادی در زمینه کاشت ایمپلنت فعالیت دارند. اما پزشکی به‌عنوان بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران و هر شهر دیگری انتخاب می‌شود که بیماران او با خیال آسوده و بدون هیچ دلهره‌ای این جراحی را به پایان برسانند و از نتیجه آن رضایت کامل داشته باشند.

متخصص ایمپلنت کیست؟

 

ویژگی های بهترین متخصص ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان برخلاف دیگر اقدامات دندانپزشکی مانند پر کردن دندان و  عصب کشی دارای مراحل طولانی است. دندانپزشک بعد از کاشت پایه ایمپلنت باید حدود سه ماه منتظر بماند تا پایه بخوبی با استخوان فک جوش بخورد. سپس پروتز دندان روی پایه قرار می‌گیرید. بنابراین این جراحی بسیار حساس توسط هر دندانپزشکی قابل انجام نیست و باید ویژگی‌های بسیار مهمی قبل از انتخاب متخصص کاشت دندان در نظر بگیرید:

ویژگی های بترین متخصص ایمپلنت دندان

 

داشتن مدارک تحضیلی بالاتر:

یک متخصص کاشت دندان باید علاوه بر داشتن مدرک دندانپزشکی عمومی، آموزش‌های بیشتری در زمینه‌های تخصصی مانند جراحی و ایمپلنت دندان می‌گذراند. داشتن چنین مدارکی کمک می‌کند جراح دانش بیشتری در مورد سلامت لثه، کاشت و بهبود نتایج در درازمدت به‌دست آورد.

 

تجربه عالی:

علاوه بر کسب دانش بسیار مهم است پزشکی که انتخاب می‌کنید تمرین و تجربه کافی در زمینه کاشت ایمپلنت داشته باشد و بخوبی بتواند تکنیک و روش مناسب هر شرایط خاص بیمار را انتخاب کند. در واقع دانش و مهارت عالی برای بهبود نتایج جراحی‌دندان حیاتی است.

 

ارائه بهترین مراقبت و برنامه درمانی:

فرایند ایمپلنت دندان نیاز به چندین نوبت ویزیت برای تشخیص برنامه ریزی جراحی و معاینات بعد از عمل دارد. شما باید به متخصصی مراجعه کنید که احساس راحتی با او داشته باشید و آزادانه در مورد مراقبت‌های بعد از جراحی از او سؤال بپرسید. همچنین با کمک متخصص استرس کمتری نسبت به این جراحی تجربه کنید. حس راحتی و اعتماد به نفس در انجام ایمپلنت دندان بسیار اهمیت دارد و کمک می‌کند دلهره کمتری برای انجام آن داشته باشید.
البته مرکز و یا درمانگاه دندانپزشکی تا حدود بسیاری روی روند درمانی کاشت دندان تاثیرگذار است. زیرا برای مشخص کردن تعداد جلسات و ارائه محیطی آسوده و سرشار از آرامش تنها توسط کارکنان مرکز دندانپزشکی امکان پذیر است.

 

صبور و بردبار:

متخصصین ایمپلنت نباید برای انجام ایمپلنت دندان خیلی مشتاق باشد. بلکه در اولین مرحله به دنبال راهکاری برگردد که مشکلات سلامتی دهان و دندان را برطرف کند. از آنجا که ایمپلنت دندان برخی خطرها را به دنبال دارد، دندانپزشکان باید قبل از آن از هر گزینه‌ای برای بهبود لثه و اصلاحات دندان‌های طبیعی استفاده کنند و در آخرین مرحله به سراغ کاشت دندان بروند.

 

اهمیت انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان سرمایه‌گذاری در سلامت و تندرستی کلی دهان و دندان است. اگرچه خطرات و عوارضی در جراحی وجود دارد. اما راه‌هایی است که می‌توانید این خطر را به حداقل برسانید. یکی از همین راه‌ها پیدا کردن متخصص ایده آل است یا به دنبال بهترین کلینیک دندانپزشکی در غرب تهران و هر شهری که حضور دارید بگردید. زیرا بهترین متخصصین در شهر تهران حضور دارند و بهترین خدمات را در بهترین کلینیک‌ها ارائه می‌دهند.
انتخاب بهترین متخصص در این زمینه کمک می‌کند از تجربه و انگیزه کافی استفاده کنید و با خیال راحت و بدون هیچ استرسی برای جراحی دندان آماده شوید:

 

مهارت متخصص ایمپلنت دندان قبل از جراحی

قبل از جراحی ایمپلنت دندان شرایط بافت استخوانی فک بیمار مورد بررسی قرار می‌گیرد. در واقع متخصص ساختار استخوان فک بیمار را بررسی می‌کند که آیا امکان قرارگیری ایمپلنت روی آن وجود دارد یا خیر. در صورت ضعیف بودن بیش از حد بافت استخوان فک امکان اجرای پروتز به حداقل می‌رسد و فرد به پیوند استخوان نیاز پیدا می‌کند. پیوند استخوان نیز دارای مراحل درمانی خاص خودش است که برای بهبود نیاز به زمان دارد. در صورتی که متخصص مهارت کافی در زمینه‌ی مراحل قبل از جراحی نداشته باشد براحتی نمی‌تواند بهترین تصمیم را برای انجام کاشت بگیرد. اما ممکن است پایه ایمپلنت بخوبی با استخوان فک جوش نخورد.

مهارت متخصص ایمپلنت دندان قبل از جراحی

 

تأثیر متخصص ایمپلنت بر موفقیت ایمپلنت

یکی از عوامل مؤثر بر موفقیت ایمپلنت دندان انتخاب بهترین متخصص کاشت دندان است. برای اینکه عمل موفقیت آمیز از ایمپلنت دندان مشاهده کنید، سلامتی لثه و استخوان تان حفظ بماند و بعد از انجام ایمپلنت با مشکل خاصی روبرو نشوید، باید به یک دکتر فوق تخصص ایمپلنت با تجربه و ماهر مراجعه کنید. دلیل اصلی بیشتر جراحی‌های ناموفق ایمپلنت بی تجربگی دندانپزشک است که طرح مناسب برای درمان و قرارگیری پروتز انتخاب نکرده است و قبل از شروع شرایط لثه و استخوان فک بیمار را مورد بررسی قرار نداده است. همچنین انتخاب سیستم ایمپلنت با کیفیت بسیار اهمیت دارد و متخصص باید از بهترین المان‌ها برای اجرای کاشت دندان استفاده کند.

 

ویژگی های متخصص ایمپلنت دندان از نگاه بیماران

یکی از سؤالات رایج میان مراجعین ایمپلنت این است که بهترین متخصص ایمپلنت دندان چه کسی است و چگونه بهترین دکتر فوق تخصص ایمپلنت را انتخاب کنیم؟ از آنجا که این جراحی دندان هزینه‌های بسیاری برای بیمار است، اکثر بیماران به دنبال راهی هستند که در عین مشاهده بهترین نتایج، کمترین هزینه را پرداخت کنند. متخصص ایمپلنت فردی آموزش دیده و مجرب است که توانایی انجام جراحی ایمپلنت را دارد. این توانایی بر سلامتی و زیبایی درد آنها بسیار تاثیرگذار است و باعث رفع جای خالی دندان از دست رفته می‌شود. بنابراین برای انتخاب بهترین متخصص نباید به دنبال هزینه‌های ارزان قیمت بروید. البته هزینه‌های بالا را نمی‌توان مبنای انتخاب بهترین متخصص قرار داد.

ویژگی های متخصص ایمپلنت از نگاه بیماران

در موارد زیر با ویژگی‌های مهم متخصصین ایمپلنت آشنا می‌شوید تا بهتر بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید:

· تجربه و مهارت کافی

· توانایی حفظ سلامتی و زیبایی دهان و دندان

· توانایی انجام جراحی لثه و استخوان فک

· پیشگیری از مشکلات احتمالی

· استفاده از تجهیزات پیشرفته و برندهای مرغوب ایمپلنت

· دارای تحصیلات کافی

· ارتباط مفید با بیماران

کلام آخر

بدون شک انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان برای شما ارزش زمانی دارد که روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنید. دانستن اینکه واقعاً به متخصص انتخابی تان اعتماد کامل دارید، روند درمان را بسیار آسان‌تر می‌کند و به شما کمک می‌کند لبخندی طبیعی، زیبا و کاربردی را به‌دست آورید که برای تمام عمر ماندگار خواهد بود. اگر می‌خواهید اطمینان کامل به‌دست آورید و اینکه چگونه به دکتر خود اعتماد کنید تا او در رسیدن به اهدافتان کمک کند بهتر است از یک جلسه مشاوره سلامت دهان و دندان قبل از شروع درمان بهره مند شوید تا هرگونه سؤالی که در ذهن دارید از دکتر بپرسید.

دسته بندی: ایمپلنت دندان

دیدگاه خود را بنویسید

مشاوره رایگان و تماس