لبخند هالیودی-نعمت الهی

لبخند هالیوودی چیست؟

شاید شما هم واژه لبخند هالیوودی را بسیار شنیده باشید و برایتان سوال پیش آمده باشد که اصلا لبخند هالیوودی چیست؟ بسیاری از هنرمندان در انگلیس و آمریکا، لبخند های خاص و منحصر به فرد خود را دارند. پس از چشم ها، دومین ویژگی که در اولین برخورد توجه افراد را به خود جلب می کند، دندان ها و لبخند افراد است. با درمانگاه دندانپزشکی نعمت الهی همراه باشید.

بنابراین دندان ها و لبخند افراد برجستگی بسیار زیادی در تاثیر افراد دارد. به همین دلیل جای تعجب نیست که لبخند هالیوودی در میان عموم مردم مورد استقبال قرار گرفته است. افراد مشهور مدتهاست که به این روش دندانپزشکی زیبایی  می پردازند تا لبخند خود را جذاب تر نشان دهند.

تحقیقات روانشناسی نشان می دهد افرادی که لبخند های جذاب دارند، موفق ترند و زندگی اجتماعی بهتری دارند. این تاثیر لبخند آنهاست که به آنها اجازه می دهد از نردبان موفقیت بالا بروند، در مصاحبه برنده شوند و قلب ها را تسخیر خود کنند. در این مقاله می خواهیم تمام آنچه که باید در رابطه با لبخند هالیوودی و اصلاح طرح لبخند لازم است را توضیح دهیم.

لبخند هالیوودی-نعمت الهی

لبخند هالیوودی چیست؟

آرایش لبخند هالیوودی شامل روش های زیبایی برای دستیابی به شکل، رنگ و اندازه کامل دندان ها است تا کاملا در دهان شما قرار گیرد و تمام مشکلات مربوط به دندان ها و لبخند شما را پنهان می کند. متداول ترین روش زیبایی، و قیمت روکش دندان پرسلن است که ویفر های سرامیکی بسیار نازکی هستند و برای پوشش سطح تک تک دندان های شما طراحی شده اند.

هر لبخندی به طور سفارشی طراحی می شود تا با ویژگی های منحصر به فرد صورت شما مطابقت داشته باشد و لبخندی مناسب پادشاه یا ملکه را برای شما به ارمغان می آورد. روکش های چینی، در برابر لکه مقاوم هستند و برای موارد زیر استفاده می شوند:برای رزور وقت در کلینیک دندانپزشکی در غرب تهران تماس بگیرید

  • تغییر رنگ دندان ها که با سفید شدن قابل اصلاح نیستند. (درمان کانال ریشه، تتراسایکلین یا داروهای دیگر، فلوراید زیاد باعث تغییر رنگ دندان می شود)
  • دندان های فرسوده
  • دندان های خرد شده یا شکسته
  • دندان های نامرتب یا کج
  • دندان های نامنظم که با روکش قابل ترمیم هستند.
  • روکش ها برای بستن فاصله بین دندان های جلویی استفاده می شوند.

روکش های پرسلن قوی هستند و ماندگاری طولانی تری نسبت به روکش های کامپوزیت دندان قسطی رزینی دارند. آنها مانند دندان های طبیعی به نظر می رسند و از ویژگی های بازتابنده نور تقلید می کنند و در برابر لکه ها مقاوم هستند.

ونیر های کامپوزیت رزین را می توان به راحتی و به سرعت تعمیر کرد، اگرچه مقاومت آنها کمتر از روکش های چینی است. همچنین هزینه ونیرهای کامپوزیت رزین کمتر است. نیاز به چند بار مراجعه به دندانپزشک ندارد و در مقایسه با روکش ها، مینای کمتری هنگام قرار دادن روکش ها برداشته می شود.

لبخند هالیوودی-نعمت الهی

روکش ها گزینه مناسبی برای بیمارانی است که می خواهند کمی شکل دندان را تغییر دهند. شما می توانید به راحتی و با خیال آسوده دندان های خود را به بهترین کلینیک دندانپزشکی در غرب تهران، یعنی کلینیک دندانپزشکی نعمت اللهی بسپارید تا یک لبخند هالیوودی بی نقص و جذاب را به دست آورید.

در حین تغییر لبخند هالیوودی چه اقداماتی انجام می شود؟

به دست آوردن لبخند عالی هالیوودی چیزی است که اکثر مردم رویای آن را دارند، اما آیا می دانستید داشتن مجموعه دندان های سفید و درخشان دور از دسترس نیست؟ کل فرایند دستیابی به آرایش لبخند هالیوودی معمولا با 2 الی 3 بار مراجعه به دندانپزشکی انجام می شود که نهایتا یک هفته به طول می انجامد. در اینجا گام به گام مراحلی را که برای دستیابی به لبخند کامل هالیوود انجام می گیرد، به تفصیل شرح خواهیم داد.

مشاوره و ارزیابی طرح لبخند

در طول مشاوره و ارزیابی لبخند شما، دندانپزشکان متخصص زیبایی دندان های شما را بررسی می کنند تا مشخص شود که کدام روکش های چینی انتخاب مناسبی برای شما هستند و روش تغییر لبخند هالیوودی را به طور کامل به شما توضیح می دهند.

در این مشاوره، شما درباره شکل، اندازه، طول، عرض و رنگ دندان های جدید خود صحبت می کنید. این فرصتی است که مراجعه کنندگان می توانند نتایج و انتظارات مورد نظر خود را قبل از عمل تعیین کنند. سپس دندانپزشک متخصص با عکس گرفتن از دندان بیمار که برای ایجاد روکش موقت و پیش نمایش طراحی لبخند دیجیتال از طرح جدید لبخند هالیوود شما برای ملاقات دوم استفاده می شود، روند کار را ادامه می دهد. این امر برای اطمینان از رضایت صد در صدی مراجعه کنندگان از طرح لبخند جدید خود قبل از انجام عمل صورت می گیرد.

پیش نمایش و کاربرد لبخند هالیودی-نعمت الهی

پیش نمایش و کاربرد لبخند دیجیتال

با استفاده از تجهیزات مدرن و مجهز کلینیک دندانپزشکی نعمت اللهی، مجموعه ای از روکش های موقت بر اساس الزامات مشاوره اولیه ایجاد می شود که در صورت رضایت مراجعه کننده با طرح پیش نمایش، آماده استفاده هستند. پیش نمایش طرح لبخند دیجیتال نیز به بیمار نشان داده می شود تا فرد مطمئن شود به لبخندی که مد نظر اوست، دست می یابد.

دندانپزشکان زیبایی شروع به کار روی دندان های بیماران می کنند و یک لایه بسیار نازک در حد نیم میلی متر مینای دندان را تراش می دهند تا فضایی برای روکش های موقت ایجاد شود. بسته به توانایی تحمل درد بیمار، ممکن است از بی حسی موضعی نیز در طی عمل استفاده شود.

پس از اتمام مراحل تراش دادن، قالب جدیدی از دندان های شما گرفته می شود و به آزمایشگاه داخلی ارسال می گردد، جایی که روکش های چینی دائمی به وسیله دستگاه های پیشرفته طراحی و تولید می شوند.

استقرار دائم روکش دندان

در سومین و آخرین ویزیت، روکش های چینی سفارشی زیبای شما بر روی دندان های شما نصب می شود. دندانپزشک متخصص زیبایی روکش ها را برای ارزیابی روی دندان های شما قرار می دهد و ممکن است برای اطمینان از تناسب کامل، نیاز به تراش یا تغییر آنها داشته باشید.

دندانپزشک متخصص دهان

هنگامی که روکش های شما کاملا جا افتادند، دندان های شما صیقل داده می شوند و برای چسبیدن به چسبی که روکش های شما را به طور دائمی در محل خود می چسباند، تست انجام می شود.

روی هر روکش یک چسب دندان با کیفیت بالا اعمال می شود و سپس روی دندان های شما قرار می گیرد. پس از قرار گرفتن در موقعیت مناسب، دندانپزشک متخصص از یک نور مخصوص روی هر روکش برای سفت شدن چسب دندان استفاده می کند. هنگامی که تمام روکش های شما نصب شد، مواد اضافی از روی دندان برداشته می شود، دندان های شما به طور کامل ارزیابی می شود تا شما لبخند هالیوودی خود را به دست آورید.

هزینه لبخند هالیوودی

چند هفته پس از عمل اصلاح لبخند، یک جلسه پیگیری لازم است تا اطمینان حاصل شود که همه چیز کامل است. دندانپزشک متخصص دهان، لثه ها و روکش های پرسلن بیمار را بررسی می کند تا مطمئن شود که همه چیز سر جای خود قرار گرفته است و روکش و دندان چگونه به یکدیگر پاسخ می دهند. اگر همه چیز خوب باشد، اکنون شما دارای آرایش لبخند هالیوودی منحصر به فرد خود هستید.

ما در کلینیک دندانپزشکی نعمت اللهی در غرب تهران، طیف وسیعی از روش های دندانپزشکی زیبایی را ارائه می دهیم که لبخند شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد و زیبایی چهره شما را افزایش می دهد. اگر علاقه مند به تغییر لبخند هالیوودی خود هستید، برای مشاهده آدرس کلینیک دندان پزشکی نعمت الهی کلیک کنید

دیدگاه خود را بنویسید

مشاوره رایگان و تماس