متخصص دندانپزشکی غرب تهران

اگر در هر زمانی از شبانه روز احساس دندان درد کردید و دیگر تحمل درد را نداشتید، دندان پزشکی شبانه روزی غرب تهران به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مراجعین گرامی می‌باشد. بهتر است بدانید که دندانپزشکان در این مجموعه‌ها در هر ساعت از شبانه روز خدمات اورژانسی دندانپزشکی را به بیماران خود ارائه می‌دهند و همچنین در ساعات معمولی خود به طور منظم نوبت‌دهی را انجامم می‌دهند.

کارهای اورژانسی دندان که تاب و توان یک فرد را گرفته و از درد زیاد دچار سر درد و دیگر مسائل شده است، مواردی هستند که قطعا نیاز به درمان فوری دارند، مانند به عصب رسیدن دندان یا کنده شدن آن. مراجعه به دندان پزشکی شبانه روزی غرب تهران در عرض چند ساعت می‌تواند تفاوت بین دندان در حال پیوند مجدد یا جایگزینی آن با ایمپلنت باشد. در این صورت هزینه‌ها نیز کاملا به صرفه مراجعین عزیز می‌باشد.
اگر دندان درد شدید دارید یا تصادفی را تجربه کرده‌اید که به دندان یا فک شما آسیب رسانده است و ممکن است نتوانید تا صبح یا قرار ملاقات بعدی با دندانپزشک خود منتظر بمانید. چه یک بیمار عادی باشید و چه قصد دارید برای مراقبت‌های معمول دندان خود به دندانپزشک مراجعه کنید، ما سریع ترین خدمات دندانپزشکی اورژانسی را در ایران ارائه می دهیم. به شما پیشنهاد می‌کنیم با خواندن این مقاله در ادامه، با خدمات و ویژگی‌های این مجموعه آشنا شوید.

کلینیک دندانپزشکی غرب تهران

کلینیک دندانپزشکی شبانه روی شهرک غرب

بیایید نگاهی دقیق‌تر به خدمات ارائه شده توسط دندانپزشکی 24 ساعته در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی شهرک غرب بیندازیم:

1. چسباندن مجدد دندان

اگر بیمار ظرف چند ساعت به کلینیک برود، دندانپزشکان می‌توانند دندان شکسته را دوباره بچسبانند. به گفته انجمن جراحان دهان و فک و صورت آمریکا، این یکی از شایع ترین آسیب های دندانی است، به طوری که سالانه بیش از 3 میلیون کودک هنگام بازی در مدرسه و یا منزل از یک دندان افتاده رنج می برند. عدم مراجعه فوری به دندانپزشک کودکان امکان چسباندن مجدد دندان را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. در آن مرحله، دندانپزشک فقط می‌تواند دندان را با یک پروتز دهان مانند ایمپلنت دندان جایگزین کند که البته هزینه بسیار زیادی نیز برای مشتری به همراه خواهد داشت.

2. درمان عفونت دندان

دندان عفونی یکی دیگر از مشکلات رایج دندانی است که نیاز به درمان اورژانسی دارد. معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که محفظه پالپ دندان در اثر پوسیدگی یا آسیب دندان دچار چرک و عفونت شده باشد. بهتر است بدانید که محفظه پالپ اعصاب و عروق خونی دندان را در خود جای می‌دهد. محفظه از بقیه دندان جدا شده تا از محتویات آن در برابر باکتری‌ها و اسیدهای موجود در دهان محافظت کند.
هنگامی که آسیب یا عفونت این ناحیه را باز می‌کند، بافت های نرم در معرض اسیدها و باکتری‌ها قرار خواهند گرفت. اسیدها این بافت های نرم را تحریک می‌کنند و منجر به دندان دردهای دردناک و شدیدی می‌شوند، به نوعی که تمرکز بر هر کار دیگری را غیرممکن می‌کند. همچنین عفونی شدن دندان توسط باکتری، تنها درد را بدتر می کند.
حال دندانپزشک می‌تواند با انجام کانال ریشه (عصب کشی) یا ترمیم و پر کردن دندان، مشکل را برطرف کند. این روش شامل تزریق یک بی حس کننده موضعی به بیمار و استفاده از لوازم مخصوص برای تمیز کردن پالپ است. دندان با گوتاپرکا مهر و موم شده و ممکن است با روکش پوشانده شود.

3. درمان شکستگی دندان

همه شکستگی‌ها به عنوان درمان اورژانسی دندان به حساب نمی‌آیند، مانند مواردی که مینای دندان بر اثر ضربه آسیب جدی ندیده است. با این حال، آسیب به دندانی که محفظه پالپ آن را باز می‌کند، نیاز به درمان فوری دارد تا از عفونی شدن اتاقک ریشه جلوگیری شود.
دندانپزشک می‌تواند این آسیب‌ها را با انجام یک کانال ریشه یا عصب کشی دندان برای تمیز کردن اتاقک پالپ دندان برطرف کند. سپس دندان را با روکش مخصوص می‌پوشانند تا درمان کامل شود. درمان نکردن دندان به شدت آسیب دیده می‌تواند منجر به دندان درد شدید شود و خطر عفونی شدن آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. بهتر است قبل از این که دچار دندان درد شدید شوید هر 3 ماه برای مشاوره بهداشت دهان و دندان به یک مرکز دندان‌پزشکی معتبر مراجعه نمایید تا در صورت پوسیدگی‌های سطحی، کار درمان انجام شود.

ویژگی‌های دندان‌پزشکی شبانه روزی غرب تهران

· به صورت 24 ساعته برای ارائه تمامی خدمات درمانی و زیبایی آماده هستند
· نیازی به ثبت نام و یا تعیین وقت قبلی برای موارد اضطراری و خارج از تایم کاری روز نیست
· کار درمان در همان قرار ملاقات فوری انجام خواهد شد. خدمات درمان ریشه، جراحی فک یا کشیدن دندان در همان روز حتی برای کشیدن دندان عقل با جراحی پیچیده امکان‌پذیر می‌باشد.
· آرامبخش قوی دندان برای بیماران مضطرب و عصبی از دردهای پیاپی موجود است.
· مراقبت ویژه توسط تیمی مجرب، واجد شرایط و اخلاقی متشکل از چندین دندانپزشک، شامل متخصصان ثبت شده در زمینه ریشه، ارتودنسی، پروتز و پریودنتیکس.
· با یک سی تی اسکن سه بعدی داخلی، می‌توانیم هر شرایطی را تا حد امکان دقیق تشخیص دهیم و درد بیمار را در همان جلسه اول درمان کنیم.
· فناوری جدید CEREC ما را قادر می سازد تاج‌های یک روزه و روکش‌ دندان فوری را برای شما فراهم کنیم.
ویژگی های دندانپزشکی شبانه روزی غرب تهران

به طور کلی كلينيك دندانپزشكي غرب تهران شامل خدماتی است که دهان، لثه یا فک بیمار را درگیر کرده است. در واقع در این مراکز به صورت فوری و 24 ساعته پزشکان مجربی هستند که از دندان درد، خونریزی، عفونت و شکستگی جلوگیری می‌کنند تا نیازی به جراحی دندان و مواردی چون ایمپلنت نباشد. لازم به ذکر است کع در برخی موارد، بیمار تا حدی چکاپ خود را عقب می‌اندازد که ممکن است به جای راه‌های درمانی از جایگزین کردن و کشیدن دندان استفاده کرد. تمامی موارد ذکر شده فقط با نظر کارشناسی دکتر امکان‌پذیر و قابل اجرا است. برای جلوگیری از کشیدن دندان و یا عفونی شدن لثه بهتر است هر ساعت شبانه روز که احساس درد داشتید به بهترین دندانپزشکی غرب تهران مراجعه نمایید.

در چه مواردی می‌توان به دندان‌پزشکی شبانه روزی مراجعه کرد؟

· دندان کنده شده
· دندان درد
· آبسه و تورم
· تراشه ها، شکستگی ها و ترک ها
· آسیب به گونه یا لثه و خونریزی
· درد فک
· شکسته شدن لمینت یا کامپوزیت دندان

بسیاری از افراد بر این باورند که تنها زمان اضطراری برای مراجعه به دندانپزشکی شبانه روزی وقتی است که از درد به خود پیچیده اید و یا یکی از دندان‌ها شکسته و یا به طور کامل از لثه جدا شده است. البته این موارد جزء موارد اضطراری نیز محسوب می‌شوند اما آبسه شدن لثه و باد کردن آن بر اثر عفونت از دیگر مشکلاتی است که به محض مواجهه شدن با آن باید با دکتر متخصص مشورت نمایید و از خدمات دندانپزشکی شبانه روزی استفاده نمایید.
آبسه های دندانی تورم‌های چرکی هستند که در اثر عفونت داخل دندان، عفونت لثه یا ضربه به دندان ایجاد می‌شوند. اگر آبسه دندان دارید، ممکن است موارد زیر را احساس کنید:

· دندان درد
· چرک
· لثه ها یا صورت قرمز، متورم شده می‌شود
· طعم بد در دهان یا بوی بد دهان
· تب
· حساسیت دندان ها به غذا و نوشیدنی سرد یا گرم
· غدد متورم در گردن
· فک بالا یا پایین متورم است که نشان دهنده عفونت جدی می‌باشد
· مشکل در بلع یا باز کردن دهان
· حالت تهوع یا استفراغ

اگر با موارد ذکر شده در بخش بالا برخورد کردید، پیشنهاد می‌شود تا در اسرع وقت به دندانپزشک خود یا کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی شهرک غرب مراجعه کنید. لازم به ذکر است که آبسه بر خلاف باور‌های غلط، به خودی خود بهبود نمی‌یابد و در صورت عدم درمان می تواند بسیار دردناک شود.
تراشه، شکستگی و ترک از دیگر مواردی است که باید فورا درمان شود. اگر دندانی ترک خورده یا شکسته است باید در اسرع وقت توسط دندان‌پزشک ترمیم شود. در صورتی که شکستگی دندان بسیار کم است و هیچ ضربه و درد به بافت نرم و لثه وارد نشده، اصلا نگران نباشید تنها کافیست به کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی شهرک غرب مراجعه نمایید.

اگر آسیب به دندان زیاد است، به دنبال نشانه‌های «صورتی» باشید، زیرا این نشان می‌دهد که عصب در معرض قرار گرفته است. اگر عصب در معرض دید قرار گرفت، فوراً به دنبال درمان دندانپزشکی باشید. تاخیر در درمان ممکن است موجب از بین رفتن دندان شود و نیاز به جراحی، ایمپلنت یا لمینت دندان باشد.

درد فک نیز از جمله مواردی به شمار می‌رود که ممکن است به محض شروع شدن، تاب و توان فرد را بگیرد. به طور کلی اگر به دلیل درد فک در خوردن یا باز کردن دهان خود مشکل دارید، یا هنگام بیدار شدن از خواب دچار درد فک می‌شوید، برای تشخیص منبع درد بهتر است به دنبال درمان پزشکی یا دندانپزشکی باشید. درمان مشکلات فک مانند کارهای زیبایی از جمله: بلیچینگ دندان نیست که هر کسی بتواند ریشه‌یابی کند، پس بهتر است از بهترین دندانپزشکی غرب تهران کمک بگیرید.

برای کاهش درد فک در کوتاه مدت و تا قبل از مراجعه به پزشک می‌توانید با رعایت کردن موارد زیر تا حد زیادی درد را تسکین دهید:

· یک کمپرس سرد (یک کیسه یخ پیچیده شده در یک پارچه) بگذارید.
· قرص یا اسپری ضد درد بخورید
· گاهی اوقات درد قلب با درد فک اشتباه گرفته می‌شود، بنابراین اگر این نوع درد را تجربه می کنید بهتر است فورا به یک دندانپزشکی شبانه روزی مراجعه نمایید.
لیست بالا به هیچ وجه قطعی و کامل نیست، ما فقط قصد داریم یک ایده کلی از رایج ترین مشکلاتی که روزانه با آن مواجه می‌شویم را به شما ارائه دهیم. وضعیت دندان درد اورژانسی شما ممکن است منحصر به فرد باشد و یا چالش و مشکلات متفاوتی داشته باشید.
نگران نباشید:
مهم نیست که چه وضعیت اضطراری یا خاصی برای فک و دندانتان اتفاق افتاده است، هر چه زودتر در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید از خدمات دندانپزشکی این مجموعه استفاده نمایید که علاوه بر کارهای درمانی، جرمگیری دندان و خدمات زیبایی نیز انجام می‌شود.

نکات مهم

به طور کلی مشکلات دندان، فک و لثه به معنای مراجعه سریع و ضروری به یک کلینیک دندانپزشکی می‌باشد. بهتر است بدانید که هرگز نباید مشکل دندان را نادیده بگیرید زیرا اگر به درستی درمان نشود ممکن است بدتر شود و همچنین هزینه درمان نیز بسیار بیشتر شود. توصیه می‌شود به طور منظم به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید تا بهداشت دهان و دندان خود را حفظ کرده و از هر گونه مشکل در آینده جلوگیری نمایید. بیشتر بیماران به دلیل ترس از درد از معاینه شدن می‌ترسند. اما، به یاد داشته باشید که اگر روزی دو بار مسواک بزنید، آن‌ها را نخ دندان بکشید، خوب غذا بخورید و سیگار نکشید… چیزی برای ترسیدن وجود ندارد. اما، هر چند وقت یکبار مراجعه به کلینیک دندانپزشکی را فراموش نکنید. یک کلینیک دندانپزشکی خوب مانند این دندانپزشک معتبر در تهران می‌تواند به طور موثری نیازهای بالینی و خدمات مشتری را مدیریت کند.
یک مرکز دندانپزشکی عالی علاوه بر داشتن پزشک مجرب، دستیاران حرفه‌ای و استفاده از مواد درجه یک باید خدمات 24 ساعته و به صورت شبانه روزی داشته باشد. این که یک مجموعه در هر ساعتی از شبانه روز می‌تواند مشکلات و درد دندان شما را بررسی و درمان کند قطعا بهترین انتخاب برای هر کسی می‌باشد.

کلام آخر

از این‌که از سایت دندانپزشکی اورژانسی و 24 ساعته ما دیدن کردید متشکریم! اگر دندان درد شدید، پوسیدگی ریشه، آبسه لثه، ترک خوردگی و افتادن دندان و یا هر مشکلی در رابطه با فک و دندان دارید می‌توانید رو کمک‌های تخصصی مجموعه ما حساب کنید. دندانپزشکی غرب تهران آماده خدمت رسانی به صورت شبانه روزی برای تمامی مردم می‌باشد. کافیست با شماره‌های روی وب سایت برای تعیین وقت قبلی اقدام کنید. برای مشاوره با پزشک هم می‌توانید به صورت حضوری مراجعه نمایید.